Green Ko-Ko-Smoothie

Deze Smoothie is prote√Įnerijk en koolhydraatarm ūüôā

Ingredi√ęnten

1 portie:                                                                                                      

  • 100 g Komkommer
  • 50 g Palm Kool Bladen ( of ander soort van kool bladen )
  • 150 ml Kokoswater
  • 25 g Soja Protein Isolate met Vanille Smaak
  • 3 g Kaneel

BEREIDING

Was de bladen van de palmkool en schut ze droog. Was de komkommer, jij hoef deze niet te schillen. Doe alle ingredi√ęnten in een blender en mix tot een shake. Omdat mijn Soja Prote√Įn van zich uit zoet genoeg is, doe ik er geen zoetmiddel meer in. Als jij dit wil vervangen, kan jij dat bijvoorbeeld met havermeel ¬†vervangen en een dadel erbij voegen, of gewoon een banaan toevoegen, deze is van zelf uit zetmeel rijk en zoet genoeg ūüėČ Op deze manier wordt de Smoothie lekker smeu√Įg ūüôā Giet de Smoothie in een glas en geniet ervan ūüôā

Waroom noem ik deze Smoothie Ko-Ko??? Omdat alle hoofd ingredi√ęnten met Ko beginnen ūüėȬ†KOmkommer,¬†KOol,¬†KOkoswater ūüėČ Waroom ik palmkool neem? Omdat deze koolsoort in de smaak milder is dan alle andere soorten groene bladgroente

Voedingswaarde: 168 C, 16.7 g KH, 23.1 g E, 1.6 g Vet en 3.1 g Vezel

 

Schreibe einen Kommentar